mandag 24. mai 2010

Ny veske!




Endelig har den blitt ferdig. Stoffet er kjøpt for et år siden og vel så det. Så ble den så vidt på begynt og sy tørka rammet meg. Men nå har lysten til å sy kommet tilbake og da er det håp for alt som ligger halvferdig i skuffer og skap.
Ble den ikke fin? Jeg lagde en maken i annet stoff for et par år siden.Finnes vel på siden her den og. Har brukt opp igjen karabinkrokene. Stoffet jeg har brukt inni har kurvmønster. Og mønsteret er fra Quilteliv som holder til i Moelv. Dere har vel vært inne på nettbutikken deres?

4 kommentarer:

Siv sa...

Jo, denne veska ble veldig fin!
Godt du tipset om Quilteliv, for DER fant jeg et mønster som jeg har sett etter leeeenge! :o)
Ha en fin dag!

LAPPETUSSA sa...

Kjempefin ble veska di:) Godt å se at du er igang igjen med syprosjekter.
Quilteliv er verdt ett besøk enten det er i nettbutikken eller i Moelv for oss som bor i nærmiljøet:D

LAPPETUSSA sa...

Veska di ble kjempefin:) Godt å se at du er igang igjen med syprosjekter... Quilteliv er virkelig verdt ett besøk enten i internettbutikken eller i Moelv for oss som er heldige og bor i nærmiljøet:D

Марго sa...

Wow, what a beautiful bag! I sew a bag for three months, but it is simple, not so beautiful as yours)))