torsdag 16. september 2010

Lenge siden sist...




Hei kjære venner. Ja nå er sommeren over og vi går inn i en ny fase av året. Jeg venter stadig på at det skal være fint høstvær da jeg kommer hjem fra jobb, men det er fint hele dagen og ikke da jeg kommer hjem. Jeg venter fortsatt. :-)
Ellers har jeg fortsatt litt sy sperre, men det kommer vel etterhvert. Jeg har valgt å bare delta på maleklubben i år. Jeg har begynt å prøve å male med acryl og det er noe annet etter bare å ha malt akvarell. Her er noen eksempler på det. Håper at det løsner etter hvert. Morro er det i alle fall.

2 kommentarer:

syglad sa...

Ååå så fine bilder du har malt, likte alle tre veldig godt..
Har foresten lært meg og lage kurver, det var kjempemorsomt...

Ha en strålende lørdagskveld :-)

TORUNN sa...

Det er spennende med nye utfordringer.
jeg syns bildene ble flotte!