mandag 29. august 2011

Forkjølelse og bronkitt er i hus, godt en er ferdig med det til vinteren.

Ja her har vi fått forkjølelsesvirus og bronkitt i fulle monn. Selv har jeg vært helt sengeliggende i firedager og siden hanglet oppe etter det. Hostet og harket. Sykemeldt ut denne uka og skjønner hvorfor. Bronkitt er ikke å spøke med og den henger i kjenner jeg. I går begynte Roger, mannen min , å bli syk og i dag ligger han bare i en døs. Akkurat som jeg gjorde. Håper dere slipper dette folkens! Hold dere unna de som er syke!! I dag har jeg da syslet med noe. Hadde et nøste med garn som jeg måtte prøve ut. Butterfly color heter det og med pinner nr 7, 3 masker som en strikker iden ene siden av garnet, så ble det en flott fløffy effekt. Morsomt, og det tok bare en time. Blir nok 3 til av dette slaget. Måtte jo kjøpe i noen andre farger da vet du.



Så en er vel på bedringens vei når en begynner å gjøre ferdig ting som har ligget en stund. Har hatt dette nøstet ei god stund.Ønsker alle som har hatt samme syken som oss god bedring!

Ingen kommentarer: