torsdag 5. april 2012

Skjørt som har vært skapfyll er nå tilbake i bruk


Utgangspunkt



 Jeg har igjen dukket inn i klesskapet mitt og funnet et plagg jeg syntes var synd skulle bare henge der. Jeg har jakke til også så her måtte noe gjøres. Det var for trangt i livet og frynsene er gått ut på dato.







Sluttresultat

Jeg skred til verket og så at frynsene faktisk var sydd på og kunne sprettes av. Etter at det var gjordt satte jeg på skråbånd på baksiden for at det ikke skulle frynse seg der. Fra før var det en splitt i siden , Den beholdt jeg, men jeg satte inn et glidelås som pynt. Så kom turen til toppen av skjørtet. Her sprettet jeg av linningen og brukte den som belegg på innsiden i stedet. På den måten ble skjørtet videre i livet og
litt kortere og mer passe.

Ingen kommentarer: