søndag 6. mai 2012

Så nærmer vi oss 17.mai med stormskritt. I år ble det mommo som måtte trå til og sy festdrakt til Hannah. Det var jeg veldig glad for å kunne gjøre. Vi snakket litt om hvilken farge hun ønsket seg og det var i kke tvil hos henne. Den skulle være blå.  Håper hun blir fornøyd og at hun vil føler seg kjempefin i denne. Jeg har brukt boka Festrakter av Tove Fevang som mal, men resten er mine egne valg. Håper at den passer ei stund, for det er en del jobb og en bruker jo også dyre materialer til slike ting.

2 kommentarer:

syglad sa...

Denne ble kjempelekker og ikke var den billig heller ser jeg..
Masse flotte bånd i metervis her..
Tipper hun kommer til og sprade rundt og synes kjolen er verdens beste jeg...
Ha en fortsatt nydelig søndag :-)

ahli sa...

Den ble kjempefin. Jeg holder på å sy denne selv, men i sort. Har også sydd en tidligere.

Astrid